• PILATES

    αναπνοή, κέντρο, αυτοσυγκέντρωση, έλεγχος, ακρίβεια, ρευστότητα
    PILATES

    H μέθοδος πιλάτες

    `

    Επικεντρώνεται στη συμμετρική στάση του σώματος, στον έλεγχο της αναπνοής, στην ενδυνάμωση των κοιλιακών, στη σταθεροποίηση της σπονδυλικής στήλης, της λεκάνης και της ωμοπλάτης. Επικεντρώνεται επίσης στην ευλυγισία των μυών, στην κινητικότητα των αρθρώσεων και στην ενδυνάμωση μέσω του ολικού εύρους κίνησης. Αντιμετωπίζει το σώμα σαν σύνολο για αυτό και δεν προκαλεί τραυματισμούς. Κάτι που καθιστά την μέθοδο και σαν άριστο μέσo αποκατάστασης τραυματισμών και χρόνιων παθήσεων.

    Οι ασκήσεις της μεθόδου είναι χωρισμένες σε επίπεδα οπότε είναι ιδανικές για κάθε επίπεδο φυσικής κατάστασης. Κάποιος που δεν έχει ασχοληθεί καθόλου με άσκηση και απεχθάνεται τα βάρη ή το αερόμπικ μπορεί να βελτιώσει την δύναμη και την αερόβια ικανότητα του μέσω του πιλάτες. Από την άλλη εάν ήδη κάποιος γυμνάζεται, η μέθοδος πιλάτες θα τον βοηθήσει να κάνει καλύτερα την αθλητική του δραστηριότητα.

    Τι προσφέρει

    • ευλυγισία
    • ενδυνάμωση των μυών του κορμού
    • αύξηση της αναπνευστικής ικανότητας και της κυκλοφορίας του αίματος
    • συντονισμός σώματος και πνεύματος
    • σωστή στάση
    • ισορροπία
    • μυϊκή συναρμογή
    • οστική πυκνότητα και υγιείς αρθρώσεις
    • αύξηση κινητικότητας
    • θετική επίγνωση του σώματος
    • αποτελεσματική κίνηση
    • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ

      ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ

      Πιστοποιημένη Group Strength Instructor.

      Διδάσκει

      • ORIENTAL
      • PILATES
      • POLE DANCING
      • YOGA
  • POLE DANCE

    POLE DANCE

    Τι είναι το pole dancing;

    `

    Το Pole Dancing είναι είδος χορού. Μπορεί κανείς να ασχοληθεί με αυτό ως hobby, ως καλλιτεχνική δραστηριότητα (ερασιτεχνική ή επαγγελματική), ως τρόπο έκφρασης και εκτόνωσης. Συνδυάζει έντονη σωματική άσκηση με χορευτικές κινήσεις, βοηθά στον αρμονικό συντονισμό των κινήσεων του σώματος, στη δημιουργική διοχέτευση της ενέργειάς μας και την εξωτερίκευση συναισθημάτων μας. Αποτελεί έναν ευχάριστο τρόπο γυμναστικής και τόνωσης της διάθεσης και της αυτοπεποίθησης του ατόμου.

    Ο χαρακτήρας του Pole Dancing έχει διαφοροποιηθεί σημαντικά με την πάροδο του χρόνου. Παλιότερα, οι περισσότεροι το συνέδεαν αποκλειστικά με την αισθησιακή κίνηση και την αισθητική του striptease. Τα τελευταία χρόνια αυτό έχει αλλάξει. Το Pole Dancing αποτελεί πλέον ένα χορευτικό μέσο έκφρασης με την ευρύτερη έννοια του όρου. Οι δυνατότητες αυτού του «εναέριου» χορευτικού είδους είναι απεριόριστες, όσον αφορά στο αισθητικό – καλλιτεχνικό του κομμάτι, καθώς συνεχώς αναδύονται νέες καλλιτεχνικές προσεγγίσεις του.

    Το Pole Dancing απευθύνεται σε όλους, ανεξάρτητα από φύλο, φυσική κατάσταση, ηλικία ή προσωπικό στυλ. Δεν είναι απαραίτητο να έχει κανείς σχετικό backround.

    Τι προσφέρει

    • σταδιακά μυϊκή ενδυνάμωση και ευεξία
    • βελτιώνει την ευλυγισία και τη στάση του σώματος
    • βοηθά την αυτοσυγκέντρωση και το συντονισμό σώματος-πνεύματος
    • ξυπνά αισθήματα αυτοπεποίθησης, εσωτερικής ευχαρίστησης και ικανοποίησης
    • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ

      ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ

      Πιστοποιημένη Group Strength Instructor.

      Διδάσκει

      • ORIENTAL
      • PILATES
      • POLE DANCING
      • YOGA
  • ΜΠΑΛΕΤΟ

    ΜΠΑΛΕΤΟ

    Σχετικα με το μπαλέτο

    `

    Το μπαλέτο (ή μπαλλέτο, αλλά και κλασικός χορός) είναι είδος χορού, με καταγωγή από την Ιταλία του 15ου αιώνα, το οποίο αργότερα εξελίχθηκε στη σκηνική του μορφή, κυρίως στη Γαλλία και τη Ρωσία.

    Ο χορός αυτός καθεαυτός καθορίζεται στα βήματα και τις κινήσεις του, ως μέρος μιας διεργασίας που ονομάζεται χορογραφία, η οποία με τη σειρά της εκτελείται από επαγγελματίες του χώρου και περιλαμβάνει άλλες μορφές καλλιτεχνικής έκφρασης, όπως την ηθοποιία και τη μιμητική. Θεωρείται μία από τις πλέον υψηλόβαθμες τέχνες, που απαιτεί εξάσκηση ώστε να φτάσει κανείς σε επαγγελματικό επίπεδο.

    Είναι μια τέχνη που γίνεται ομαδικά οπότε τα παιδιά μαθαίνουν από μικρή ηλικία να πειθαρχούν, μαθαίνουν να συγκεντρώνονται γιατί πρέπει να τελειοποιήσουν κάποιες κινήσεις, μαθαίνουν να έχουν εναρμονισμένες και ελεγχόμενες κινήσεις, μαθαίνουν να δουλεύουν σε groups και βοηθάει πολύ το σώμα και την στάση του πως να στέκονται.

    Τι προσφέρει

    • πειθαρχία
    • ομαδικότητα
    • δημιουργικότητα
    • γυμνάζει όλους τους μυς
    • ΝΑΤΑΣΑ ΤΖΗΚΑ

      ΝΑΤΑΣΑ ΤΖΗΚΑ

      Μαθήτρια της δημοτικής σχολής μπαλέτου Λάρισας στα έτη 1982- 1993

      Μαθήτρια της σχολής Κερβανίδου στα έτη 2000-2012.

      Διδασκαλία μπαλέτου σε επίπεδα Β0, Β1, Β2 και Β3, μπαλέτου ενηλίκων και μπαλέτου μητέρας - βρέφους από το έτος 2009 εως σήμερα.

      Διδάσκει

      • ΜΠΑΛΕΤΟ
  • PERSONAL TRAINING

    PERSONAL TRAININGαποκατ

    Σχετικά με το Personal Training

    `

    O σίγουρος και ευκολότερος τρόπος να πετύχετε τους στόχους σας είναι με την βοήθεια προσωπικού γυμναστή. Εξειδικευμένα τεστ για αξιοποίηση των δυνατοτήτων του υποψηφίου, πρόγραμμα εξατομικευμένο για τις ανάγκες σας, διατροφικες συμβουλές.

    Αποκτήστε σε ενα μήνα, αυτά που θα πετυχαίνατε μόνοι σας σε έξι μήνες!

  • TOTAL BODY

    TOTAL BODY

    Σχετικά με το Total Body Training

    `

    Ενδυνάμωση των αδύνατων σημείων σας, με πλούσιο ασκησιολόγιο με λάστιχα, μπάλες και βαράκια.

     
    • ΝΙΚΟΣ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ

      ΝΙΚΟΣ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ

      Τελειόφοιτος των ιδιωτικών σχολών MP Balatsinos & North Academy of Fitness στο Personal Trainer & Group Instructor.

      Διδάσκει

      • BODY PUMP
      • FAT BURN
      • TOTAL BODY
      • TRX
  • FAT BURN

    FAT BURN

    Σχετικά με το Fat Burn

    `

    Πρόγραμμα για αύξηση μυικής αντοχής με στόχο την απώλεια λίπους.

     
    • ΝΙΚΟΣ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ

      ΝΙΚΟΣ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ

      Τελειόφοιτος των ιδιωτικών σχολών MP Balatsinos & North Academy of Fitness στο Personal Trainer & Group Instructor.

      Διδάσκει

      • BODY PUMP
      • FAT BURN
      • TOTAL BODY
      • TRX
  • ΟΡΘΟΣΩΜΙΚΗ

    ΟΡΘΟΣΩΜΙΚΗ

    Ορθοσωμική γυμναστική

    `

    Ειδικά προσαρμοσμένο ασκησιολόγιο διατατικών και δυναμικών ασκήσεων το οποίο αποσκοπεί στην πρόληψη και στη διόρθωση των μυοσκελετικών προβλημάτων.

     
  • ΤΟΤΑL BODY

    ΤΟΤΑL BODY

    Σχετικά με το Body Bars

    `

    Δυναμικό πρόγραμμα με μπάρες,λάστιχα,βαράκια, για ενδυνάμωση όλων των μυικών ομάδων. Έως 500 θερμίδες κατανάλωση ανα ώρα.

     
    • ΝΙΚΟΣ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ

      ΝΙΚΟΣ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ

      Τελειόφοιτος των ιδιωτικών σχολών MP Balatsinos & North Academy of Fitness στο Personal Trainer & Group Instructor.

      Διδάσκει

      • BODY PUMP
      • FAT BURN
      • TOTAL BODY
      • TRX
  • ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ

    ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ

    Το τμήμα κοιλιακών

    `

    Εντατικό πρόγραμμα για σύσφιξη κοιλιάς και ραχιαίων.

     
    • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ

      ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ

      Πιστοποιημένη Group Strength Instructor.

      Διδάσκει

      • ORIENTAL
      • PILATES
      • POLE DANCING
      • YOGA
  • BRAZILIAN HIPS

    BRAZILIAN HIPS

    Σχετικά με το Brazilian Hips

    `

    Στοχευμένο δυναμικό πρόγραμμα, για γλυπτική ποδιών και γλουτών.

     
    • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ

      ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ

      Πιστοποιημένη Group Strength Instructor.

      Διδάσκει

      • ORIENTAL
      • PILATES
      • POLE DANCING
      • YOGA
  • ZUMBA

    ZUMBA

    Σχετικά με την Zumba

    `

    Ευχάριστο αερόβιο μάθημα με μίξη χορευτικών ειδών.

     
  • TRX

    δήλωσε συμμετοχή και κρατά τον ιμάντα σου!!!
    TRX

    Σχετικά με το TRX

    `

    Τι είναι το TRX; Πρόκειται για έναν ανθεκτικό ιμάντα με λαβές με τον οποίο μπορείς να γυμνάσεις όλες τις μυϊκές ομάδες με μία άσκηση και, ειδικά, τους κοιλιακούς και τους ραχιαίους σου. Μπορείς να εκτελέσεις μια μεγάλη ποικιλία ασκήσεων και στις τρεις διαστάσεις, χρησιμοποιώντας ως μοναδικό εργαλείο, το ίδιο σου το σώμα. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τους ιμάντες όπου υπάρχει σταθερή βάσει (εντός και εκτός σπιτιού). Αλλάζοντας την κλίση του σώματος, μεταβάλλεται ταυτόχρονα και ο βαθμός δυσκολίας των ασκήσεων που γίνονται με την βοήθεια του ιμάντα, ενώ σημαντικό ρόλο παίζει και το άνοιγμα των ποδιών.

    • ΝΙΚΟΣ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ

      ΝΙΚΟΣ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ

      Τελειόφοιτος των ιδιωτικών σχολών MP Balatsinos & North Academy of Fitness στο Personal Trainer & Group Instructor.

      Διδάσκει

      • BODY PUMP
      • FAT BURN
      • TOTAL BODY
      • TRX
  • Tae Kwon Do

    Tae Kwon Do

    Σχετικά με το TAE KWON DO

    `

    .Παραδοσιακή πολεμική τέχνη του Tae Kwon Do ITF.

    Βελτιώνει την φυσική κατάσταση,αυτοπεποίθηση,συγκέντρωση,θάρρος.

    Επιπλέον μοριοδότηση για εισαγωγή ΑΕΙ-ΤΕΙ.

  • ZUMBA KIDS

  • ΕΝΟΡΓΑΝΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

  • HARD CORE

    HARD CORE

    Σχετικά με την Zumba

    `

    Κυκλική προπόνηση σε σταθμούς,με γρήγορες εναλαγές ασκήσεων για βελτίωση μυικής αντοχής,ενδυνάμωσης και κάψιμο λίπους.

  • Συνδρομές μελών

    • Μηνιαία συνδρομή
      € 30
    • Τρίμηνη συνδρομή
      € 79
    • Ετήσια συνδρομή
      € 169
  • Personal Training

    • 1-συνεδρία
      € 15
    • 5-συνεδρίες
      € 60
    • 10-συνεδρίες
      € 100
    Για περισσότερες πληροφορίες